Witamy!

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą.

Ponieważ nasza pełna oferta jest bardzo obszerna będziemy ją wprowadzać do sklepu internetowego etapami. Jeśli szukają Państwo toneru który nie został jeszcze umieszczony w katalogu sklepu prosimy o skierowanie do nas zapytania.

Przedstawiamy podstawowe zasady obowiązujące przy wyszukiwaniu towarów i składaniu zamówień w naszym sklepie.


Jak kupować, czyli krótka instrukcja obsługi naszego sklepu

Przeczytaj poniższe wskazówki a przekonasz się, że kupowanie w toner-expert.pl jest łatwe i przyjemne.

Jeśli jednak miałbyś jakiekolwiek wątpliwości, każde zamówienie możesz złożyć również zwykłym e-mailem na adres serwis@copi-flex.pl, telefonicznie pod numerem (024) 2640071 wew 103, 109 lub faksem (024) 2643570 wew 116.

Na stronie www.toner-expert.pl możesz wyszukiwać produkty korzystając z:

- wyszukiwarki "Szybkie wyszukiwanie" lub

- lewego menu produktowego "Kategorie produktów"

  1. Wszystkie produkty posiadają oznaczenie ich dostępności i przewidywanego czasu do wysyłki. Wybierając produkty dostępne w naszym magazynie, masz gwarancję, że przesyłka zostanie wysłana niezwłocznie. Na produkty oznaczone statusem "Na zamówienie" trzeba zwykle poczekać do kilku dni na sprowadzenie ich od naszych dostawców.
  2. Naciskając przycisk "Do koszyka" dodajesz wybrany produkt do koszyka, który znajduje się w prawym, górnym rogu sklepu. Możesz dodać do koszyka dowolną liczbę produktów oraz je stamtąd w każdej chwili usunąć.
  3. Po dodaniu produktu do koszyka, możesz kontynuować zakupy, albo naciskając "Zamówienie" przejść do finalizowania zakupów.
  4. Tu należy wybrać formę transportu (poczta priorytetowa, kurier lub odbiór własny w sklepie w Płocku), formę płatności (przelew, pobranie, karta, lub zapłata gotówką przy odbiorze osobistym) oraz wypełnić formularz zamówienia.
  5. Wypełniając formularz zamówienia możesz (opcjonalnie) się zarejestrować. Jeśli to zrobisz, przy następnych zakupach wystarczy, że się zalogujesz. Będziesz też mógł na bieżąco śledzić realizację swojego zamówienia oraz korzystać z ofert dla stałych klientów, logując się zawsze do "Twojego konto" w lewym dolnym narożniku strony.
  6. Kiedy ukończysz wypełnianie formularza i naciśniesz "Utwórz zamówienie", zostaniesz poproszony o sprawdzenie wszystkich podanych danych. Jeśli są prawidłowe, naciśnij "Wyślij rejestrację". Właśnie dokonałeś zakupów w naszym sklepie! Po chwili otrzymasz automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail.
  7. Następny krok należy do nas. Weryfikujemy dostępność produktów. Jeśli zamówiłeś tylko produkty dostępne od ręki, kierujemy zamówienie od razu do realizacji. Jeśli w Twoim zamówieniu są produkty, które musimy sprowadzić od dostawców, zamawiamy je i sprowadzamy niezwłocznie, aby jak najszybciej skompletować Twoją paczkę.
  8. O postępach w realizacji zamówienia będziesz informowany na bieżąco, zwykle za pośrednictwem poczty e-mail,  w wyjątkowych przypadkach także telefonicznie.
  9. Jeśli płacisz za pobraniem, zamówiony towar wysyłamy niezwłocznie po jego skompletowaniu. Jeśli płacisz przelewem lub kartą (Ecard), towar wysyłamy od razu po wpłynięciu środków na nasze konto. Jednak o dokonanie płatności przelewem lub kartą zostaniesz poproszony osobnym e-mailem dopiero wtedy, gdy całość zamówionego towaru będzie gotowa do wysyłki. Prosimy o nie wpłacanie przedpłat przed otrzymaniem wyraźnej prośby o płatność.
  10. Dla odbiorców instytucjonalnych możliwa jest forma zapłaty przelewem z odroczonym terminem płatności - zawsze po indywidualnych uzgodnieniach.
  11. Ostatni etap to odbiór przesyłki od listonosza lub kuriera, albo osobiste odwiedziny w tym celu w Punkcie Odbioru.
  12. Pozostaje Ci już tylko cieszyć się z dokonanego zakupu.
  13. Nasz sklep to również gwarancja satysfakcji. Jeśli z jakichkolwiek powodów - nawet bez ich podawania - chciałbyś zwrócić zamówiony (nieużywany) produkt, masz na to 10 dni. Zwrócimy 100% ceny lub na Twoje życzenie wymienimy produkt na inny.